- Aquest event ja ha passat.
JORNADA – Com Planificar una WEB Avançada D’Exportació: Aspectes a Tenir en Compte
13 juny 2018 / 9:00 - 14:00
GratuïtOBJECTIUS
Desenvolupar aspectes com la planificació, l’elaboració i difusió de la web d’empresa exportadora, des d’un punt de vista comercial i pràctic. Integrar els intermediaris i nternaciionals a la cadena de valor, atenció dels punts de venda de països destí, personalitzar i tenir en compte l’atenció al client multicultural.
–>PROGRAMA
09.00 Recepció i entrega de documentació
09.05 ANÀLISI INICIAL: Planificació d’un projecte a internet des del punt de vista internacional, país, sector i client. Investigació de l’entorn a internet als països
destí de les nostres exportacions i anàlisi competitiu.
ESTRATÈGIES I OBJECTIUS: Estratègia d’entrada per Internet als països destí, B2B i B2C (ecommerce).Basic del cross-border e-commerce. Definició del P.O. i del valor afegit. Estratègia de dominis i idiomes. Definició d’objectius smart.
PUNTS CRÍTICS DE L’ARQUITECTURA I CONTINGUTS I DEL DISSENY I PROGRAMACIÓ.
11.30 Pausa
11.45 LLANÇAMENT DE LA WEB D’EMPRESA EXPORTADORA: Introducció a les accions promocionals i publicitàries a internet, que generen visites, contactes
i vendes a nivell internacional.
MANTENIMENT, CONTROL, ACTUALITZACIÓ I RETORN D’INVERSIÓ: introducció a la configuració bàsica de Google Analytics.
14:00 TORN OBERT DE PARAULA
Col.loqui