LLOGUER DE SALES
La Cambra disposa de diferents espais equipats per celebrar-hi tota mena d’actes empresarials, amb la possibilitat de contractar també els nostres serveis professionals de comunicació i protocol. Us podem oferir les nostres instal·lacions i organitzar-vos tota mena d’esdeveniments d’empresa:
Reunions de treball.
Jornades formatives, conferències i rodes de premsa.
Taules rodones, fòrums i sessions de debat.
Presentacions de productes i serveis
Trobades amb clients i proveïdors.
Consells d’administració, juntes generals d’accionistes i convencions.
.
.
.
Sales
*El Hall serà gratuït sempre i quan es reservi una de les sales durant mig dia
.
.
.
Condicions generals
S’aplicarà un descompte del 5% a les empreses membres del Club Cambra (Alta gratuïta) i un 25% de descompte a les empreses membres del Club Business Cambra.
Al preu del lloguer de les sales s’hi afegirà el cost de les hores de permanència del personal administratiu o de consergeria fora de l’horari laboral.*
Queda expressament prohibit (llevat que s’hagi pactat així) utilitzar el nom de la Cambra de Comerç per publicitar l’acte a realitzar a les dependències de la Cambra.
L’IVA no està inclòs.
* De dilluns a dijous fins les 18:00h i els divendres fins les 15 hores. Si es surt d’aquest horari s’aplicaran 25 €/h
.
.
.
Organització esdeveniments
Aquest servei inclou:
Lloguer de la sala que s’adeqüi a les necessitats de l’esdeveniment i al nombre d’assistents.
Difusió de l’esdeveniment a través del Newsletter de la corporació.
Gestió de les inscripcions i generació del full d’assistència.
Contractació del servei de càtering (cost a càrrec del client).
Edició de nota de premsa posterior a l’esdeveniment i enviament als principals mitjans de la demarcació.
El preu del servei és de 500€ (IVA no inclòs).
Si teniu alguna petició o necessitat especial i/o desitgeu incorporar algun servei addicional, no dubteu a demanar-ho i us farem proposta personalitzada.
.
.
.
Sala d’actes amb capacitat per a 80 persones. Inclou ordinador portàtil, pantalla per als ponents, 4 micròfons de taula d’alta sensibilitat, 2 micròfons tipus diadema per als ponents i un micròfon de mà sense fils per a la intervenció del públic, pantalla 86 polzades i canó d’alta lluminositat i flipchart, sistema integrat de connexió àudio i vídeo sense fils.
Taula presidencial per a 6/8 persones.
Sala noble amb llum natural.
Connexió wi-fi gratuïta.
Contractació del servei de càtering (el cost va a càrrec del client).
Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
Espai per a càterings i pauses cafè a peu dret.
Sala amb llum natural.
Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
La Sala I, amb capacitat per a unes 20 persones, és ideal per a rodes de premsa i reunions. Inclou Ordinador amb connexio de àudio i vídeo sense fils inegrat, 1 pantalla de 70 polzades, 1 pantalla de 50 polzades, 3 micròfons, racks de premsa amb endolls per a connexió d’àudio i flipchart.
Possibilitat de comunicació directa amb la Sala II a través de portes corredores per a espai de càtering.
Connexió wi-fi gratuït.
Aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
La Sala II té capacitat per a 12 persones.
Connexió wi-fi gratuït.
Aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
La Biblioteca és una sala noble amb capacitat per a 12 persones.
Sala amb llum natural i vistes sobre la ciutat. Hall per a dues persones.
Connexió wi-fi gratuït.
Flipchart, aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.