12
jun
Comparteix:

La diagnosi del potencial d’internacionalització costa 100 euros, el pla de promoció internacional, 300 euros, i el test de mercat és gratuït.

En vuit mesos les empreses que passin totes les fases estaran en condicions de començar a exportar.

L’objectiu d’aquesta campanya low cost d’Iniciació en l’exportació és mostrar el camí de les vendes a l’exterior a les empreses que no han exportat mai o que ho fan esporàdicament, analitzar els punts clau per saber si estan preparades per a la internacionalització i mostrar els instruments de suport amb els que poden comptar per tenir èxit en aquesta tasca.

La campanya comença amb la Diagnosi del potencial d’internacionalització. L’objectiu es descobrir si l’empresa està preparada per abordar el projecte de la internacionalització tant a nivell empresarial com de producte o servei. La diagnosi ajuda a analitzar el model de negoci tenint com a referència el mercat nacional, identificant possibles debilitats i fortaleses, amenaces i oportunitats i arribant a unes recomanacions finals d’estratègies a seguir encaminades a reforçar la posició de l’empresa en la seva internacionalització. (DURADA: 4 setmanes PREU final: 100€ (Cost del programa: 700€. Subvenció directa d’ ACCIÓ 600€) 

En cas que la Diagnosi sigui positiva, es pot passar al programa

EMPRESA EXPORTA FASE I. Pla de promoció internacional, destinat a empreses amb menys de 50 treballadors que no hagin exportat mai o que ho facin ocasionalment i exportin menys del 15% de la seva facturació. L’objectiu és analitzar amb quin producte o servei és més adient sortir a l’exterior i seleccionar i prioritzar els mercats potencials, definint un pla de promoció internacional amb les accions a dur a terme per introduir-se als mercats detectats.  (DURADA: 3 mesos. PREU a pagar per l’empresa: 300€ + IVA* Cost del programa: 1.300€ + IVA. Subvenció directa d’ ACCIÓ 1.000€ *IVA dels 1.300€ = 273€ que són deduïbles per l’empresa)

Finalment, la campanya acaba amb el programa EMPRESA EXPORTA FASE II. Test de mercat. L’objectiu d’aquesta darrera fase és identificar in situ les possibilitats del producte o servei al país triat per l’empresa, els canals de comercialització, les necessitats d’homologació o adaptació i altres informacions rellevants per ajudar a l’empresa a fer una estratègia de promoció a aquest mercat i introduir-s’hi amb les millors garanties d’èxit. (DURADA: 2 mesos. PREU a pagar per l’empresa: 0€ + IVA* Cost del programa: 900€ + IVA. Subvenció directa d’ ACCIÓ 900€ *IVA dels 900€ = 189€ que són deduïbles per l’empresa)

Jornada informativa el 19 de juny

Per tal d’informar d’aquesta campanya s’ha programat una jornada informativa gratuïta, el 19 de juny de 2015, a les 10:00 hores Sala d’actes de la Cambra, titulada VOLS EXPORTAR? La Cambra et mostra el camí, a càrrec de la Sra. Maribel Martínez Tècnica de l’Àrea d’internacionalització

 

MÉS INFORMACIÓ

Tel:  972 418 517/515

Maribel Martínez:  mmartinez@cambragirona.org

0 No hi ha comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *