
- Aquest event ja ha passat.
Kit Digital i presència a internet: mesura les visites a la teva web i optimitza la teva inversió
28 novembre / 9:30 - 11:00

Sessió en línia
Google Analytics està en ple procés de canvi de paradigma. La seva versió estándard els últims 10 anys ha donat pas a la nova generació, anomenada Google Analytics 4.
És necessari, doncs, familiaritzar-se amb aquesta nova eina, entendre el seu funcionament i procurar una correcta implementació tant tècnica com estratègica.
Dirigida a:
Tècnics i responsables de màrqueting digital, que tenen coneixements bàsics en Google Analytics Universal i volen entendre com funciona Google Analytics 4 i configurar-lo de forma sòlida.
Ponent: Marçal Gallego Saballs
Graduat en Administració i Direcció d’Empreses per la UdG. Consultor de màrqueting digital a Playbrand, especialista en analítica i traçabilitat web amb més de 10 anys d’experiència en el sector. Partner certificat en Google Analytics 4 i Google Tag Manager.
Descripció Jornada
Google Analytics està en ple procés de canvi de paradigma. La seva versió estándard els últims 10 anys ha donat pas a la nova generació, anomenada Google Analytics 4.
És necessari, doncs, familiaritzar-se amb aquesta nova eina, entendre el seu funcionament i procurar una correcta implementació tant tècnica com estratègica.
Durant la jornada també t’explicarem com la subvenció Kit Digital pot ajudar-te a avançar en la transformació digital del teu negoci.
Índex de l’activitat:
• Introducció
– Com funciona Google Analytics 4
– Nou paradigma. La privacitat al centre.
• Configuració de Google Analytics 4
– Planificació prèvia
– Configuració dins la plataforma
– Bones pràctiques
• Informes
– Mètriques i dimensions
– Informes estàndard
– Informes personalitzats
– Biblioteca de recursos
– Explorar
• Avança en la transformació digital del teu negoci amb el Kit Digital
• Dubtes i preguntes