
- Aquest event ja ha passat.
Com planificar els teus objectius estratègics i digital a les xarxes socials
15 març / 14:00 - 15:30

La planificació del que volem publicar a les xarxes es de vital importància donat que d’això dependrà que arribi correctament el missatge que volem donar i en el moment que considerem més adient.
A empresaris en general que tinguin la necessitat de comunicar-se a través de les xarxes socials amb els seus clients i públic en general.
Ponent: Patricia Redondo
Formadora especialitzada en digitalització del comerç local.
Community manager freelance. Experiència en comunicació, community manager i SEO a diferents establiments comercials i hotelers.
La sessió té la finalitat d’ajudar als assistents a veure la importacia que té fer una bona planificació dels continguts que hem de publicar a les xarxes socials així com hem de planificar aquesta comunicació en el temps i els diferents mitjans dels que disposem.
Índex de l’activitat
• Què és planificar
• Beneficis de planificar la nostra comunicació
• Què són els objectius i com els definim
• Com han de ser els objectius per a una difusió encertada
• Com traslladar aquests objectius a les xarxes Socials i a la comunicació del teu negoci
• La importància d’analitzar i revisar la planificació