TRÀMITS I “PAPERASSA” PER ENGEGAR UN NEGOCI
Quan ens plantegem la possibilitat de crear la nostra pròpia empresa sovint ens atabalem pensant en el suposat munt de papers i gestions que cal fer davant les diferents administracions o ens preguntem quines seran les despeses d’iniciar el nostre futur negoci.
Descobreix de la mà d’un professional expert quins són realment els tràmits a realitzar, quina documentació cal presentar i quin és el cost aproximat de tot plegat.
Horari: de 9 a 11.30h
Av. Jaume I, 46 – 17001 Girona
PROGRAMA
Introducció
Primeres passes per crear una empresa
Tràmits i documents pel l’inici d’un negoci
El pacte de socis
Qui ha de portar la gestió de l’empresa?
Precs i preguntes
PONENT
Ramon Soler Salvadó
Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, amb 20 anys d’experiència en l’àmbit de la consultoria empresarial.
Assessor d’empreses, especialitzat en la branca scal, a Grup Cànovas 1852.