EMPRENEDORIA 2.0
Els temps estan canviant molt ràpid i el món dels negocis s’ha desplaçat a Internet. Avui dia, per a cercar un producte o empresa ho fem a través de d’un buscador d’internet o alguna xarxa social… Amb aquest curs, veurem com, quan i on tenir presència i amb quines eines fer-ho.
Horari: de 9.30 a 12.30h
Av. Jaume I, 46 – 17001 Girona
OBJECTIUS
– Entendre l’entorn del màrqueting digital i del social media màrqueting
– Desenvolupar una visió estratègica del màrqueting digital
– Dirigir un pla de màrqueting i de negoci digitals
– Adquirir els coneixements necessaris que permeten interlocutar amb agències especialitzades
– Optimitzar la presència a Internet
– Treballar la relació amb el client a la xarxa
– Crear una entitat digital
PROGRAMA
Introducció
Anàlisi intern
Anàlisi extern
Estratègia
Màrqueting Social Media
Casos reals
PONENTS
Saida Pérez, inQbik Consulting
Marc Johé, Girona Social Media