CERTIFICATS DE LLIURE VENDA
Un Certificat de Lliure Venda i Consum (CLV) és un document que acredita que les mercaderies exportades són de lliure venda o comercialització en el país d’origen.
Documentació
Per a poder expedir un CLV, cal que la Cambra disposi de la següent documentació:
- DNI escanejat de la persona que, amb poder suficients, autoritza la sol·licitud .
- Documentació escanejada on hi consti l’epígraf de l’IAE de l’empresa (per exemple el Certificat de Situació Censal o el Certificat sobre l’Impost d’Activitats Econòmiques de l’Agència Tributària.)
- En el cas d’empreses dedicades a activitats alimentàries: documentació escanejada on hi consti el registre sanitari d’indústries i productes alimentaris (RSIPAC i RSGEAA). Es pot sol·licitar a l’Agència de Salut Pública de Catalunya.
Tramitació
Per a tramitar un CLV, cal contactar amb la Cambra de Girona o la Delegació d’Olot (consulteu l’apartat Contacte).
A més de la documentació descrita anteriorment, caldrà omplir i presentar la següent sol·licitud (firmada i segellada):
► Sol·licitud del certificat de lliure venda
És necessari presentar una sol·licitud per a cada CLV que es vol tramitar. Un CLV pot contenir un màxim de 5 productes.
Un cop expedit el Certificat de Lliure Venda us informarem que el podeu passar a recollir a les oficines de Girona o Olot (consulteu l’apartat Contacte)
Per a més informació:
Cambra de Comerç de Girona
Estela Rojas: erojas@cambragirona.org
Tània Viñals: tvinals@cambragirona.org
Telèfon: 972 418 500
Gran Via de Jaume I, 46 – 17001 – Girona
Delegació Cambra Olot
Yolanda Moreno
delegacioolot@cambragirona.org
Telèfon: 972 269 185
C/ Bisbe Lorenzana, 15 – 17800 – Olot