SMEs Growing in Europe (SGE 12) 01 /02/2020-31/01/2023
Erasmus per a Joves Emprenedors és un programa d’intercanvi adreçat als emprenedors i finançat per la Unió Europea. T’ofereix l’oportunitat de treballar al costat d’un empresari experimentat en un altre país participant, i reforçar les aptituds necessàries que t’ajudaran a desenvolupar el teu negoci. La teva estada a l’estranger pot durar entre un i sis mesos.
Els intercanvis es porten a terme mitjançant el projecte “SMEs Growing in Europe” (SGE 12), liderat per la cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Girona i amb la col·laboració de 9 socis:
-Eduforma SRL (Itàlia))
-Fundatia Danis (Romania)
-Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie (Polònia)
-Smart Umbrella Management Solutions E.E. (Grècia)
-Amadeus Verein fur Transnationale Bildung (Àustria)
-Malta Enterprise (Malta)
-Business Confederation of Macedonia (F.Y.R.O.M.)
-Quarter Mediation (Holanda)
-IMERIR (França)
Qui pot participar?
- Emprenedors que estan pensant seriosament en obrir el seu propi negoci o que l’han posat en marxat en els últims tres anys.
- Empresaris amb experiència que gestionin una PIME en un país de la UE amb més de 3 anys d’experiència.
Finançament
El programa Erasmus per a Joves Emprenedors és un programa finançat per la Comissió Europea amb l’ajuda de més de 100 organitzacions intermediàries.
La finalitat del suport financer al Nou Emprenedor és contribuir a les despeses de viatge, cost de l’estada i de subsistència (en particular l’allotjament) durant l’intercanvi. Aquest ajut econòmic varia segons el país d’acollida i va des dels 530 als 1.100 euros / mes)
Més informació del programa i inscripcions a: www.erasmus-entrepreneurs.eu
Seguiu-nos al facebook del consorci SGE 12: https://www.facebook.com/SGEConsortium/
Àrees de servei
Agenda
-
CURS ONLINE “INCOTERMS 2020: PERFECCIONAMENT”
16 març / 9:00 - 17 març / 9:00
-
L’ESTUDI DE MERCAT INTERNACIONAL. COM PRIORITZAR PAÏSOS I APLICAR GEOESTRATÈGIA
24 març / 10:00 - 12:00
-
MISSIÓ VIRTUAL AL SENEGAL, COSTA D’IVORI I/O CAMERÚN 2021
12 abril / 8:00 - 16 abril / 17:00
La Cambra de Comerç de Girona organitza una missió comercial VIRTUAL al SENEGAL, COSTA D'IVORI I/O CAMERÚN, acció que s’emmarca dins del PLA D’ACCIÓ INTERNACIONAL DEL CONSELL DE CAMBRES DE CATALUNYA (PAI 2021) Demaneu la vostra entrevista virtual individual gratuïta per saber les possibilitats dels vostres productes/serveis a aquests mercats!!!!!!!! CONVOCATÒRIA FITXA INSCRIPCIÓ