Informació general
La Cambra disposa de diferents espais equipats per celebrar-hi tota mena d’actes empresarials, amb la possibilitat de contractar també els nostres serveis professionals de comunicació i protocol. Us podem oferir les nostres instal·lacions i organitzar-vos tota mena d’esdeveniments d’empresa:
- Reunions de treball.
- Jornades formatives, conferències i rodes de premsa.
- Taules rodones, fòrums i sessions de debat.
- Presentacions de productes i serveis
- Trobades amb clients i proveïdors.
- Consells d’administració, juntes generals d’accionistes i convencions.
Sales
*El Hall serà gratuït sempre i quan es reservi una de les sales durant mig dia
Condicions generals
S’aplicarà un descompte del 5% a les empreses membres del Club Cambra (Alta gratuïta) i un 25% de descompte a les empreses membres del Club Business Cambra.
Al preu del lloguer de les sales s’hi afegirà el cost de les hores de permanència del personal administratiu o de consergeria fora de l’horari laboral.*
Queda expressament prohibit (llevat que s’hagi pactat així) utilitzar el nom de la Cambra de Comerç per publicitar l’acte a realitzar a les dependències de la Cambra.
L’IVA no està inclòs.
* De dilluns a dijous a partir de les 18:00h i els divendres a partir de les 15 hores. Si es surt d’aquest horari
s’aplicaran 25 €/h
SERVEI D’ORGANITZACIÓ D’ESDEVENIMENTS
Aquest servei inclou:
- Lloguer de la sala que s’adeqüi a les necessitats de l’esdeveniment i al nombre d’assistents.
- Difusió de l’esdeveniment a través del Newsletter de la corporació.
- Gestió de les inscripcions i generació del full d’assistència.
- Contractació del servei de càtering (cost a càrrec del client).
- Edició de nota de premsa posterior a l’esdeveniment i enviament als principals mitjans de la demarcació.
El preu del servei és de 500€ (IVA no inclòs).
Si teniu alguna petició o necessitat especial i/o desitgeu incorporar algun servei addicional, no dubteu a demanar-ho i us farem proposta personalitzada.
- Saló d’actes amb capacitat per a 80 persones. Incl
ou ordinador portàtil, 4 micròfon - s de taula d’alta sensibilitat, 2 pantalles individuals abatibles per a ponents, 2 micròfons sense fils per a la intervenció del públic, pantalla gegant amb
canó d’alta lluminositat i flipchart.
- Taula presidencial per a 6/8 persones.
- Sala noble amb llum natural.
- Taula presidencial per a 6/8 persones.
- Sala noble amb llum natural.
- Connexió wi-fi gratuïta.
- Contractació del servei de càtering (el cost va a càrrec del client).
- Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
- Espai per a càterings i pauses cafè a peu dret.
- Sala amb llum natural.
- Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
- Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
- La Sala I, amb capacitat per a unes 20 persones, és ideal per a rodes de premsa i reunions. Inclou 3 micròfons, racks de premsa amb 20 endolls per a connexió d’àudio, 2 pantalles de televisió, flipchart i possibilitat de comunicació directa amb la Sala II a través de portes corredores per a espai de càtering.
- Connexió wi-fi gratuït.
- Aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
- Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
- Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
- La Sala II té capacitat per a 12 persones.
- Connexió wi-fi gratuït.
- Aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
- Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
- Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
- La Biblioteca és una sala noble amb capacitat per a 12 persones.
- Sala amb llum natural i vistes sobre la ciutat. Hall per a dues persones.
- Connexió wi-fi gratuït.
- Flipchart, aigua, folis i bolígrafs per tots els assistents.
- Contractació del servei de càtering (el cost del càtering va a càrrec del client)
- Qualsevol servei addicional tindrà un suplement.
Menú
Agenda
-
CURS ONLINE “INCOTERMS 2020: PERFECCIONAMENT”
16 març / 9:00 - 17 març / 9:00
-
L’ESTUDI DE MERCAT INTERNACIONAL. COM PRIORITZAR PAÏSOS I APLICAR GEOESTRATÈGIA
24 març / 10:00 - 12:00
-
MISSIÓ VIRTUAL AL SENEGAL, COSTA D’IVORI I/O CAMERÚN 2021
12 abril / 8:00 - 16 abril / 17:00
La Cambra de Comerç de Girona organitza una missió comercial VIRTUAL al SENEGAL, COSTA D'IVORI I/O CAMERÚN, acció que s’emmarca dins del PLA D’ACCIÓ INTERNACIONAL DEL CONSELL DE CAMBRES DE CATALUNYA (PAI 2021) Demaneu la vostra entrevista virtual individual gratuïta per saber les possibilitats dels vostres productes/serveis a aquests mercats!!!!!!!! CONVOCATÒRIA FITXA INSCRIPCIÓ