Avui dia la relació entre les entitats (empreses, associacions, fundacions, autònoms, etc.) i les administracions públiques s’estableix gairebé exclusivament de forma telemàtica.
Qualsevol tràmit o comunicació que vulguem realitzar amb un organisme públic (Agència Tributària, Seguretat Social, Generalitat, Ajuntaments, etc.) cal fer-lo a través de les seves seus electròniques.
Per a tal fi és imprescindible disposar de signatura o firma digital.
La Cambra de Girona gestiona els certificats electrònics de CAMERFIRMA.
Per a més informació sobre tipus de certificats, tarifes i com fer la sol·licitud, podeu consultar el següent enllaç:
Contacta’ns per a més informacióMenú
Agenda
dc.
06
dc.
20
Sessió informativa sobre la subvenció Kit Digital
20 juliol / 14:00 - 15:00
set.
29
oct.
03
Missió empresarial virtual i/o presencial a Costa d’Ivori i Ghana 3-7/10/2022
3 octubre / 8:00 - 7 octubre / 17:00
oct.
20