
octubre 2018
Jornada: Màrqueting digital a Blanes
FES QUE EL TEU NEGOCI SIGUI VISIBLE A LES XARXES No perdis l’oportunitat de fidelitzar els teus clients i d’aconseguir-ne de nous Objectius El màrqueting digital es la l’aplicació d’estratègies de promoció i comercialització a l’entorn digital. Les tècniques i eines disponibles en aquests moments són molt més ràpides que els sistemes tradicionals i permeten la visualització i valoració de resultats i el canvi d’estratègia de forma immediata per adequar-los als nostres objectius. El màrqueting digital…
Per saber-ne més »Jornada: Actualitza el teu comerç, aspectes legals per estar al dia
ASPECTES LEGALS PER ESTAR AL DIA Casuístiques en l’aplicació del RGPD i dels convenis amb la SGAE Objectius: La finalitat de aquestes jornades son les de donar al comerciants una visió amplia dels diferents aspectes legals en l’aplicació de les normatives vigents i veure d’una manera pràctica quina ha estat l’experiència dintre del sector en la seva aplicació. Dies 16 i 18 d'octubre de 2018 de 14 a 16 h.
Per saber-ne més »novembre 2022
JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Aparadorismes de Nadal ( Primera Part)
“Dècimes de segons és el temps emprat per atraure l’atenció”.
Aprendrem el procés per crear un aparador de Nadal impactant.
JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Aparadorisme de Nadal (Segona part)
Conèixer les tendències aparadorístiques de Nadal. Què fan els de fora?
Crear estratègia, la millor manera d'enviar un missatge als nostres clients i diferenciar-se de la resta, incidir en els sentiments i emocions dels vianants, transportar a un altre món amb una mirada.
JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Millora les converses amb assertivitat: Com tancar una venda (Primera part)
Aprendre a determinar els objectius del comprador, descobrir com és el procés de negociació i les seves diferents etapes i com millorar les habilitats d'entrevista i negociació.
Per saber-ne més »JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Millora les converses amb assertivitat: Com tancar una venda (Segona part)
La sessió oferirà les claus necessàries per gestionar eficientment les relacions personals amb els clients mitjançant habilitats de comunicació. Promoure un espai de confiança en el moment de comunicar. Fer servir una influència positiva cuidant al detall les accions i actituds des d'un punt de vista personal i professional. Reflexió clara de com es percebut i de com repercuteixen els missatges i les accions en els altres. Incrementar els registres per tal de disposar de més recursos a l’hora d’afrontar les diferents situacions en la comunicació.
Per saber-ne més »març 2023
Obligació de la facturació electrònica (Llei “Crea y crece”)
L’entrada en vigor de la facturació electrònica ens obliga a canviar la relació amb els clients des de el punt de vista comptable i fiscal. Seguint en la línia de la lluita contra la morositat i el control de pagaments implantada per l’estat, s'instaura de manera obligatòria la facturació electrònica a Espanya. Aquesta obligació es fa extensible a totes les relacions comercials entre empreses i autònoms, sense cap excepció.
Per saber-ne més »maig 2023
JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Introducció al TikTok i com s’utilitza
Amb aquest curs, obtindràs els coneixements per iniciar-te a TikTok.
Per saber-ne més »JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Com filmar, editar i fer vídeos de tiktok
El vídeo s'ha convertit en el contingut més valorat i visualitzat a les xarxes socials. És el cas de TikTok, un canal social amb publicacions exclusivament audiovisuals i a on es pot aconseguir major visibilitat.
Els "tiktots" són vídeos en format vertical, de curta duració i a on la creativitat està present altres xarxes com Instagram o Youtube ofereixen el mateix estil.
Amb aquest curs, obtindràs els coneixements per iniciar-te a TikTok, a més de crear i editar vídeos i publicar-ho en aquesta plataforma.
JORNADA DIVULGATIVA HÍBRIDA (presencial i on-line) – Presència a TikTok per impulsar vendes
El vídeo s'ha convertit en el contingut més valorat i visualitzat a les xarxes socials. És el cas de TikTok, un canal social amb publicacions exclusivament audiovisuals i a on es pot aconseguir major visibilitat.
Els "tiktots" són vídeos en format vertical, de curta duració i a on la creativitat està present altres xarxes com Instagram o Youtube ofereixen el mateix estil.
Amb aquest curs, obtindràs els coneixements per iniciar-te a TikTok, a més de crear i editar vídeos i publicar-ho en aquesta plataforma.