La Cambra de Girona forma part de la Xarxa Emprèn que, en el marc del programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, presta serveis d’acompanyament i suport a les persones que volen crear una empresa a Catalunya.
Si ets una persona emprenedora, que tens una idea de negoci, vols avaluar la seva viabilitat i posar-la en marxa, la Cambra de Girona t’ofereix informació, orientació i assessorament.
La Xarxa Emprèn esta formada per més de 150 entitats i 500 tècnics experts que donen cobertura a totes les comarques de Catalunya.
Des de l’any 2013 més de 35.000 persones han utilitzat els nostres serveis i les entitats de la Xarxa han donat suport a la creació de més de 4.500 empreses. Ens avala una tradició de més de 30 anys de suport a l’emprenedoria.
